شناسهٔ خبر: 32585 - سرویس سایر حوزه‌ها

تمدید مهلت ثبت نام در مجموعه نشست های «داکیومتری به روایت ایرانی»

دبیر اجرایی نشست های تحلیل تاریخ مستند ایران از تمدید مهلت ثبت نام در مجموعه نشست‎های «داکیومتری به روایت ایرانی» خبر داد.

فرهنگ امروز: قاسم اکبری، دبیر اجرایی مجموعه نشست های «داکیومتری به روایت ایرانی» گفت: این نشست ها که به همت موسسه سفیرفیلم، در سه روز پایانی اردیبهشت ماه، در دانشگاه هنر برگزار می شود، به واکاوی دهه به دهه تاریخ سینمای مستند و جریان شناسی جریانهای نوظهور در هر یک از برهه های زمانی یک قرنِ گذشته ی تاریخ سینمای مستند ایران می پردازد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده صورت گرفته توسط مستندسازان و علاقه مندان به پژوهش در زمینه مستند، فرصت ثبت نام در این نشستها که تا پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه بود، به مدت دو روز دیگر و تا یکشنبه 27 اردیبهشت ماه تمدید شد. علاقه مندانی که مشتاق به ثبت نام در این نشستها هستند، می توانند با مراجعه به سایت Safirfilm.ir اقدام به ثبت نام اینترنتی در این نشستها بکنند.

دبیر اجرایی نشست های «داکیومنتری به روایت ایرانی» گفت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با فیلمخانه ملی ایران، قرار شده است برخی از مستندهای مطرح تاریخ سینمای مستند ایران که تاکنون پخش نشده اند، در اولین روز برگزاری این نشست ها اکران شوند که خبرهای تکمیلی درباره این اکران ها را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، اکبری گفت: برای سهولت شرکت علاقمندان در این نشست ها، تخفیف هایی در نظر گرفته شده است که برای فارغ التحصیلان رشته های هنری و دانشجویان سراسر کشور، این تخفیف به میزان 25 درصد می باشد. همچنین کسانی که مایل به شرکت در یک روز از سه روزِ نشست باشند، می توانند صرفا مبلغ حضور در یک روز از مراسم را پرداخت کنند. سایر مقادیر تخفیفی نیز از طریق صفحه ثبت نام این نشست ها در سایت سفیرفیلم قابل ملاحظه است.

وی افزود: صدور گواهی شرکت در این نشست های تخصصی و استفاده از سایر مزایای شرکت در این برنامه، صرفا برای افرادی خواهد بود که ضمن ثبت نام اینترنتی و پرداخت مبلغ ثبت نام، در تمامی نشست ها حضور به هم رسانده باشند.

گفتنی است مجموعه نشست های «داکیومنتری به روایت ایرانی»، به همت معاونت آموزش و پژوهش موسسه سفیرفیلم و با همکاری دانشکده سینما و تئاتر و بسیج دانشجویی دانشگاه هنر، در روزهای 29 تا 31 اردیبهشت ماه، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب، در سالن فارابی دانشگاه هنر برگزار می شود.

متقاضیان برای ثبت نام در این برنامه می توانند از طریق آدرسِ safirfilm.ir/documentary-registration اقدام کنند.​