شناسهٔ خبر: 32596 - سرویس دیگر رسانه ها

بررسی حواشی انتخابات هیأت نظارت نشریات دانشجویی در «حذف و اضافه»

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی  و هفتمین قسمت خود به دنبال برگزاری انتخابات شورای دانشجویی نظارت بر نشریات دانشجویی کشور و اعتراضات متعدد به این انتخابات، به بحث و بررسی شیوه اجرای آن می‌ پردازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی  و هفتمین قسمت خود به دنبال برگزاری انتخابات شورای دانشجویی نظارت بر نشریات دانشجویی کشور و اعتراضات متعدد به این انتخابات، به بحث و بررسی شیوه اجرای آن می‌ پردازد.

این برنامه که امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۹ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در بخش اول خود با حضور مسئولین وزارت علوم به پیگیری انتقادات وارده بر روند انتخابات شورای هیأت نظارت بر نشریات دانشجویی خواهد پرداخت.

«حذف و اضافه» همچنین در بخش دوم خود با حضور دکتر سعدالله نصیری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بررسی دو بحث آموزشی می‌ پردازد. در بحث نخست، به بررسی لایحه مقابله با تقلب در تدوین پایان‌نامه دانشگاهی خواهد پرداخت و در ادامه به مسئله ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی می‌ پردازد.

گفتنی است همچنین در این برنامه نخستین قسمت از آیتم دوربین طنز «حذف و اضافه» که پیش از این وعده آن داده شد، در مصاحبه با یکی از چهره های فرهنگی، سیاسی کشور پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ‌ها و مشکلات خود می‌ توانند به شماره ۱۰۰۰۰۳۹۳ و یا ایمیل daneshgah@tv۳. ir پیام ارسال کنند.