شناسهٔ خبر: 33396 - سرویس دیگر رسانه ها

«پشت بام تهران» پس از رمضان کلید می‌خورد/ ملودرام ۳۰ قسمتی

تهیه‌کننده «پشت بام تهران» اعلام کرد این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به قلم سعید نعمت‌الله پس از ماه مبارک رمضان برای پخش در مهر ماه ۹۴ از شبکه یک سیما کلید می‌خورد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ زینب تقوایی تهیه‌کننده تلویزیون درباره سریال جدیدش گفت: سریال «پشت بام تهران» را به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه یک سیما تهیه‌ می‌کنم و این کار به تازگی وارد مرحله پیش‌تولید شده است.

وی افزود: این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای همزمان با پیش تولید، مرحله نگارش را نیز سپری می‌کند و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان آن را کلید بزنیم.

ملودرام اجتماعی دیگر از سعید نعمت‌الله

این تهیه‌کننده درباره فضای کار تازه‌اش توضیح داد: این سریال مثل کارهای دیگر نعمت‌الله یک ملودرام اجتماعی به حساب می‌آید که بر تاثیرات مثبت و منفی فضای خانواده بر فرزندان می‌پردازد؛ تاثیراتی که ممکن است باعث سرخوردگی، آشفتگی یا رستگاری فرزندان شود. کنش و واکنش‌های روابط خانوادگی در این سریال زیاد است و داستان‌های دیگری نیز در کنار این محور اصلی روایت می‌شود.

تقوایی درباره زمان پخش سریال بیان کرد: «پشت ماه تهران» برای کنداکتور مهر ماه شبکه یک در نظر گرفته شده است و ما طبق پیش‌بینی‌های قبلی حدود چهار ماه تصویربرداری خواهیم داشت.

ضبط «پشت بام تهران» در تهران و شهرستان برای پخش در مهر ماه

تهیه‌کننده «دودکش» و «مدینه» یادآور شد: بخش‌هایی از این سریال در تهران و بخش دیگر در یکی از شهرستان‌ها ضبط می‌شود البته هنوز مشخص نشده به کدام شهر می‌رویم.

وی در پایان اعلام کرد: اگر کار بعد از ماه رمضان و اواخر تیر کلید بخورد، طبیعتا بخشی از تصویربرداری با پخش سریال همزمان می‌شود. با عوامل پشت صحنه و بازیگران نیز صحبت‌هایی شده اما چون این رایزنی‌ها هنوز به عقد قرارداد منجر نشده، فعلا از کسی نام نمی‌برم.