شناسهٔ خبر: 33449 - سرویس دیگر رسانه ها

ساخت خوابگاه پردیس‌دوم، از برنامه های کلان دانشگاه علامه

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اختصاص بخشی‌از پردیس دوم واقع در زمین‌های خرگوش‌دره برای ساخت خوابگاه یکی از برنامه‌های کلان دانشگاه است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ غلامعلی کارگر گفت: بخشی‌از منطقه خرگوش‌دره را برای ساخت خوابگاه اختصاص می‌دهیم و این از برنامه‌های کلان دانشگاه است اما بخشی‌از زمین‌های خرگوش‌دره هنوز ازسوی شهرداری تملک نشده و به دانشگاه واگذارنشده، ضمن اینکه این طرح باید در هیئت‌امنا تصویب شود تا برای طراحی و برآورد قیمت و ... اقدام‌کنیم.

کارگر با اشاره به اینکه برای ساخت خوابگاه باید از بودجه‌های درآمدی استفاده کرد و برای دریافت این بودجه به تأیید بخش اداری و مالی نیاز است،‌ادامه داد: در روند اختصاص بودجه درآمدی به طرح‌های عمرانی به مدیریت پرداخت‌های زمانمند نیازمندیم که یکی از ملزومات تحقق این امر هماهنگی بین بخش‌هاست.

وی بابیان اینکه خوابگاه‌های ما تعریف خوابگاهی ندارد، عنوان کرد: از این رو یکی از برنامه‌های کلان دانشگاه اختصاص بخشی‌ از زمین‌های خرگوش‌دره برای ساخت خوابگاه است.

معاون عمرانی دانشگاه علامه با اشاره به اینکه خوابگاه همت و سلامت جزو خوابگاه های استاندارد این دانشگاه هستند،‌ گفت: خوابگاه سلامت نیز برای اسکان زوج های دانشجو در اتاق‌ها طراحی شده بود. اینکه در یک خوابگاه تعدادی زن و مرد سالمند اسکان داده شوند یا تعدادی دانشجوی جوان پرشور بسیار متفاوت است.