شناسهٔ خبر: 33586 - سرویس دیگر رسانه ها

انتصاب رییس و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر شهر

محمود صلاحی در حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره تئاتر شهر را منصوب و بر استفاده از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه تئاتر در فرهنگسراها تاکید کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری در حکمی امیر عبدالحسینی را به عنوان رییس و محمود عزیزی، حسین مسافر‌آستانه، ایرج راد، رحمت امینی، قطب‌الدین صادقی، شهرام کرمی، مرضیه برومند را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: جریان‌سازی و تاثیرگذاری در هنر تئاتر، بهره‌مندی از ظرفیت جامعه حرفه‌ای،  شناسایی و جذب گروه‌های جوان، موضوع محور بودن تئاترها، امکان استفاده از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه تئاتر در فرهنگسراها، تاکید و تمرکز بر گونه‌های مختلف تئاتر، توجه به متن و نمایشنامه به عنوان زیرساخت‌ شکل‌گیری اجرای تئاتر و تناسب آثار جشنواره با هدف‌ها و سیاست‌های سازمان از جمله مواردی است که انتظار می‌رود در برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر شهر مدنظر قرار گیرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارمین جشنواره تئاتر شهر را در ۶ بخش تئاتر صحنه‌ای، کودک و نوجوان، باران، خیابانی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی و مدرسه تئاتر در شهریورماه ۱۳۹۴ برگزار می‌کند.