شناسهٔ خبر: 33859 - سرویس دیگر رسانه ها

الزام ثبت آزمون عملی برای گروه هنر

داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۴ در رشته های هنر برای آزمون عملی و علاقمندان به رشته های شرایط خاص و پذیرش در پیام نور و غیرانتفاعی ها باید با ورود به سامانه دریافت کارت این موارد را ثبت کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ داوطلبان گروه آزمایشی هنر با توجه به اینكه پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال۱۳۹۴ بصورت متمركز و با شرایط خاص صورت می پذیرد، می توانند از طریق لینك كارت ورود به جلسه، قسمت ویرایش كارت یك و یا حداكثر دو مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی (مجموعه ۱: نقاشی، ارتباط تصویری، كاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس، مجموعه ۲: طراحی صنعتی، مجموعه ۳:كتابت و نگارگری ۴:مجسمه سازی ۵:ادبیات نمایشی،ب ازیگری-كارگردانی، نمایش عروسكی، طراحی صحنه ۶:موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی، آهنگ سازی ۷:عكاسی) را انتخاب کنند.

اعلام سه مجموعه رشته برای آزمون عملی گروه هنر

این داوطلبان باید برای شركت در آزمون عملی هریك از مجموعه رشته های ۱ ، ۲ و ۳(مجموعه ۱: نقاشی، ارتباط تصویری، كاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس، مجموعه ۲: طراحی صنعتی، مجموعه ۳:كتابت و نگارگری) با توجه به اعلام علاقمندی و تقاضا نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ريال (۲۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به ازای هر یك از مجموعه های فوق به صورت اینترنتی به وسیله كارت های بانكی عضو شبكه شتاب، از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ خرداد (همزمان با پرینت كارت شركت در آزمون) اقدام کنند. 

الزام ثبت علاقمند پیام نور، غیر انتفاعی ها و شرایط خاص

همچنین داوطلبان برای ورود به سامانه خرید سریال علاقه مندی پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین هزینه آزمون های عملی گروه هنر باید بر روی لینک های مربوطه در سایت سازمان سنجش و سامانه دریافت کارت کلیک کنند و سریال های خریداری شده را بایستی در سامانه كارت ورود به جلسه، قسمت ویرایش اطلاعات ثبت كنند. 

سامانه ثبت علاقه مندی رشته های دارای شرایط خاص (بجز گروه هنر) آزمون سراسری ۹۴ نیز در همین بخش فعال است و افرادی که می خواهند در این رشته ها پذیرش شوند باید با ورود به سامانه کارت در این بخش علاقمندی خود را ثبت کنند. 

نظرسنجی از داوطلبان کنکور ۹۴

سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كيفي حوزه های برگزاری آزمون نظرات داوطلبان را به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابی حوزه ها جمع آوری می کند.

داوطلبان باید با ورود بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی خود پرسشنامه پيوست را تکمیل کنند.