شناسهٔ خبر: 34159 - سرویس دیگر رسانه ها

تازه های نشر بوستان کتاب

بوستان کتاب تالیفاتی در حوزه های مختلف همچون بین الملل و قرآن را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تعدادی از آثار در حوزه نشر مکتوب را بر نخستین بار عرضه کرد.

بنابراین گزارش، «جهان از نگاه اعراب» از جمله این آثار است؛ در کتاب «جهان از نگاه اعراب» کلید فهم مسائل منطقه خاورمیانه در نگرش دقیق به ارزش‌ها و عقاید مردم منطقه و تعریف آن‌ها از خود معرفی می‌شود. نویسنده معتقد است که برخلاف تصورات رایج، افکار عمومی در کشورهای عربی نقش مؤثری در تصمیمات و رفتار حاکمان دارد و بی‌توجهی به آن می‌تواند مسبب رویدادهایی همچون قیام‌های بیداری اسلامی گردد.

وی با انجام یک دهه مطالعه طولی به یافته‌های جالبی دست یافته است که اساس سیاست‌های آمریکا در منطقه را زیر سؤال می‌برد. آشنایی با افکار عمومی منطقه با انجام یک دهه نظرسنجی در منطقه و کارمیدانی، تصویری واقع‌بینانه به علاقه‌مندان مسائل منطقه ارائه می‌دهد.

این کتاب، در قطع وزیری و ۳۳۲ صفحه و با قیمت ۱۸۰ هزار ریال منتشر شده است.

همچنین، «سیمای نیکوکاران ؛ تفسیر سوره انسان» به قلم آیت الله احمد بهشتی نیز در سال جاری منتشر شده است.

بنابراین گزارش، سوره انسان که به نام‌های «دهر» و هل‌أتی» نیز مشهور است، هفتاد و ششمین سوره قرآن کریم است که پیام اصلی آن، معرفی عترت (ع) و ترسیمی از سیمای نیکوکاران است. این سوره با آهنگی شیوا و کلماتی دلربا و آیاتی روح‌افزا، سیمای نیکوکاران و چهره‌های ستودنی و بی‌همتا را برای صعود به قله انسانیت هموار و مشکلات را سهل و آسان می‌کند.

گفتنی است، این کتاب در قطع پالتویی و ۱۴۸ صفحه با قیمت ۷۵ هزار ریال به زیر طبع آراسته شده است.

این گزارش می افزاید: «بر کشتی نجات، شرح و تفسیر صلوات شعبانیه» به قلم آیت الله علی کریمی جهرمی نیز از تازه های نشر بوستان کتاب است.

این کتاب نیز در ۴۸ صفحه با قطع رقعی و قیمت ۲۶ هزار ریال منتشر شده است.