شناسهٔ خبر: 34162 - سرویس دیگر رسانه ها

جزوۀ « گذری بر اندیشه‌های مارتین هایدگر » منتشر شد

جدیدترین جزوۀ مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید با عنوان «گذری بر اندیشه‌های مارتین هایدگر» که درس‌گفتاری از آقای «امیر حسین خواجوی» در باب افکار مارتین هایدگر است، منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ خواندن اندیشۀ متفکرین غربی برای افراد امروز جامعۀ ما، یک ضرورت است؛ زیرا در دوران معاصر و پس از مشروطه، تاریخ و جهان مدرن، با تاریخ و جهان ما آمیخته شده است. یکی از متفکران بزرگ معاصر غربی، «مارتین هایدگر»، فیلسوف معروف آلمانی است. هایدگر یک فیلسوف مؤسس و دوران‌ساز است و بسیاری، اندیشه‌ها و افکار خود را در حاشیۀ افکار او بیان کرده‌اند؛ چه به صورت نقد و چه به صورت تفسیر و شرح. اثر حاضر، مروری کوتاه و گذرا بر افکار هایدگر دارد و می‌تواند مدخلی برای شناخت بهتر و تفصیلی‌تر این فیلسوف باشد.

گفتنی است:جزوۀ « گذری بر اندیشه‌های مارتین هایدگر »، درس‌گفتاری از آقای «امیر حسن خواجوی» در باب افکار مارتین هایدگر است. این درس‌گفتار حاصل سلسله جلسات سطح دو یازدهمین دورۀ آموزشى-تربیتى «والعصر» مى‌باشد که در تابستان  ۱۳۸۹ برگزار شده است و به همت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید پس از پیاده‌سازى و ویرایش در اختیار علاقه‌مندان قرار مى‌گیرد.

برای تهیۀ این جزوه، می‌توانید به سایت مؤسسۀعلمی- فرهنگی سدید مراجعه کنید.