شناسهٔ خبر: 34283 - سرویس دیگر رسانه ها

حضور شخصیت‌های برجسته‌ی کشوری در اختتامیه‌ی قلم زرین

سخنگوی انجمن قلم گفت: تنها آخرین جلسه داوری بخش داستان کودک و نوجوان باقی است که هنوز جلسه پایانی آن برپا نشده است، اما در سایر گروه‌ها آثار برگزیده و یا تقدیری مشخص شده‌اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم درباره‌ی داوری آثار این دوره اظهار داشت: داوری‌ها تمام شده است، اما تنها آخرین جلسه داوری بخش داستان کودک و نوجوان باقی است که هنوز جلسه پایانی آن برپا نشده است، اما در سایر گروه‌ها آثار برگزیده و یا تقدیری مشخص شده‌اند.

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور شخصیت‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شخصیت‌ها برجسته فرهنگی کشور عضو انجمن قلم هستند و هرساله حضور این افراد را در اختتامیه جشنواره قلم زرین شاهد هستیم از این رو اغلب دکتر لاریجانی، دکتر ولایتی ، دکتر حداد عادل و .... در مراسم حضور دارند. امسال نیز به این دلیل که قرار است مراسم تجلیل از آقای سلحشور را برپا کنیم از این رو حضور برخی از شخصیت‌ها را بعلاوه مهمانان هرساله شاهد خواهیم بود.

پرویز با بین اینکه مدتی بود در پی تجلیل از آقای سلحشور که از اعضای انجمن قلم هستند، بودیم عنوان کرد: در آئین پایانی قلم زرین علاوه بر چند سخنرانی مرتبط با آقای سلحشور سخنرانی زیاد نخواهیم داشت و تنها گزارشی از جشنواره ارائه می‌شود و در پایان نیز برترین‌ها معرفی خواهند شد.

گفتنی است آئین پایانی جشنواره قلم زرین ۱۴ تیر ماه همزمان با روز قلم در حوزه هنری برگزار می‌شود.