شناسهٔ خبر: 34403 - سرویس دیگر رسانه ها

۱۲ قسمت «پایتخت ۴» ضبط شد/ بازیگران جدید در لوکیشن جدید

الهام غفوری از انجام همزمان همه مراحل ساخت «پایتخت ۴» و ضبط ۱۲ قسمت از آن خبر داد و اعلام کرد با تغییر لوکیشن قطعا بازیگران جدیدی به پروژه خواهند پیوست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» درباره آخرین مراحل ساخت سری چهارم این سریال به خبرنگار مهر گفت: اگر زمان و قصه ما با شرایط مهران احمدی هماهنگ شود، شخصیت بهبود در قسمت‌های پایانی به سریال اضافه می‌شود. همچنین بازی هدایت هاشمی در نقش اوس موسی نیز آغاز شده است.

سریال پایتخت 4

وی افزود: تا به حال تصویربرداری ۱۲ قسمت از سریال انجام شده است و باید اعلام کنم قرار نیست گروه به مشهد بروند. تا انتهای ماه مبارک رمضان هم ضبط خواهیم داشت.

سریال پایتخت 4

این تهیه‌کننده یادآور شد: این روزها داستان توسط محسن تنابنده طراحی می‌شود، خشایار الوند نیز همزمان و به روز قصه را تحویل می‌دهد. به این ترتیب نگارش فیلمنامه، تصویربرداری، تدوین، صداگذاری، ساخت موسیقی و تیتراژگذاری به صورت همزمان در حال انجام است.

سریال پایتخت 4

غفوری همچنین در پاسخ به اینکه آیا «پایتخت» در پایتخت نیز ضبط می‌شود و تغییر لوکیشن دارد یا خیر، توضیح داد: با توجه به قصه‌ای که به روز نوشته می‌شود قطعا تغییر لوکیشن خواهیم داشت. باید ببینیم فیلمنامه ما را به کجا می‌برد. در لوکیشن جدید هم قطعا بازیگران جدیدی به پروژه اضافه خواهند شد.

سریال پایتخت 4

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است و داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

سریال پایتخت 4

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.