شناسهٔ خبر: 34427 - سرویس دیگر رسانه ها

انتقاد یک تهیه‌کننده به نمایش غیرقانونی فیلمش

سیدغلامرضا موسوی از نمایش غیرقانونی «بغض» در حوزه‌ی هنری انتقاد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این تهیه‌کننده گفت: حوزه هنری استان البرز برای فیلم «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان و تهیه‌کنندگی اینجانب، برنامه نشست و نقد موشکافانه تدارک دیده،پوستر تبلیغاتی چاپ کرده و اطلاع رسانی کرده، بدون این که کوچکترین تماس و اجازه و مجوزی از من یا کارگردان فیلم داشته باشد و بنده با خواندن متن خبر متوجه این اقدام غیرقانونی شدم!

96-42.jpg

تهیه‌کننده فیلم‌های «بغض» و «من مادر هستم» تصریح کرد: برایم بسیار جالب است که حوزه هنری از یک طرف فیلم‌های ما سینماگران مستقل را در سینماهایش نمایش نمی‌دهد و از طرف دیگر به شکل غیرقانونی بدون اجازه از مالکان فیلم اقدام به نمایش و نقد و بررسی موشکافانه ! می‌کند.

موسوی در پایان گفت: به عنوان تهیه کننده و مالک این فیلم همین جا اعلام می‌کنم که شرعا و قانونا راضی به نمایش فیلم «بغض» در حوزه هنری استان البرز نیستم چرا که آقایان حوزه هنری ارزشی برای مالکان فیلم قائل نیستند که اجازه بگیرند. این کار غیرقانونی و خلاف شرع است. حوزه هنری اگر قانون را دور می‌زنند با شرع چه می‌کند؟ بهتر است آقایان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه‌های علمیه مراجعه و اهمیت مالکیت و حق الناس را جویا شوند.

 

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری حوزه هنری در خبری تحت عنوان «راز یک بغض» آورده است : «فیلم پرحاشیه «بغض» اثر رضا درمیشیان با توجه به تجربه و سینمای خاص درمیشیان به نقد موشکافانه محتاج است. از این رو دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز چهارشنبه این هفته سوم تیرماه ۹۴ علاوه بر نمایش این فیلم نشست نقد و بررسی آن را توسط جبار آذین برگزار خواهد کرد.