شناسهٔ خبر: 34440 - سرویس دیگر رسانه ها

حضور انتشارات دلیل ما در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

انتشارات دلیل ما که تاکنون بیش از 850 عنوان کتاب مذهبی به مخاطبات ارائه کرده در بیست و و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پذیرای قدوم میهمانان خداست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، ماه رمضان، ماه نزول قرآن صامت و صعود قرآن ناطق، سفره پر فیض رمضان گسترده شده و انوار الهی در آیات قرآن و احادیث می درخشد. اکنون که حضور در این میهمانی نصیب گشته و بهترین ساعتها و دقایق و لحظه ها را تجربه می کنیم، باید روح و قلب خود را با کلام وحی طراوت بخشیم و تجلی نور الهی را در وجود خویش بیابیم.

انتشارات دلیل ما امسال نیز با کتاب هایی پربار قدم در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گذاشته است. این مجموعه فرهنگی طی چندین سال تلاش در مسیر اعتلای فرهنگ دینی قرآنی بیش از  850 عنوان کتاب مذهبی به مخاطبان ارائه کرده، و کتابهایی با گرایشات قرآنی، اخلاقی، فقه و احکام، شبهه شناسی، تاریخ اسلام و شیعه و مهدویت، کارنامه ای پربار در زمینه نشر عقاید ناب شیعی برای این انتشارات رقم زده است.

تهران، باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب از سوم تیرماه (7 رمضان) تا پایان ماه رمضان، انتشارات دلیل ما افتخار حضور در این گردهمایی عظیم فرهنگی قرآنی را دارد و پذیرای قدوم شما میهمانان خداست.