شناسهٔ خبر: 34529 - سرویس دیگر رسانه ها

عرضه ۲۱ هزار عنوان کتاب در بخش فروش نمایشگاه قرآن

مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن از استقرار و آغاز به کار ۲۱۰ غرفه برای عرضه ۲۱ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن امسال خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، «رجبعلی سالاریان» مدیر بخش فروش نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان اینکه امسال با تلاش ناشران داخلی و خارجی ۲۱ هزار عنوان کتاب قرآن و معارف اسلامی در معرض فروش قرار گرفته است، گفت: بیست و سومین نمایشگاه قرآن با بخش فروش افتتاح شد. در این بخش ۲۱ هزار عنوان کتاب جمع آوری و به معرض فروش گذاشته شده است که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۵۴ عنوان کتاب های داخلی هستند و بیش از ۳ هزار عنوان به گروه کتاب های بخش بین الملل اختصاص دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب ناشران در بخش عرضه عناوین بین الملل نمایشگاه قرآن افزود: ۲۱ ناشر از ۵ کشور لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و مصر با ارائه تازه ترین عناوین قرآنی در این نمایشگاه مشارکت کردند.

به گفته مدیر بخش فروش نمایشگاه، امسال عناوین عرضه شده در نمایشگاه آخرین عناوینی هستند که از سال ۹۰ به بعد تهیه، تنظیم و به چاپ رسیده است.

سالاریان با اشاره به جانمایی بخش فروش تاکید کرد: امسال بخش فروش در قسمت ورودی نمایشگاه قرار دارد و اولین بخشی هم بود که توسط  دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری افتتاح شد. این بخش در روزهای آغازین نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و امید است که در روزهای آینده با راه اندازی سایر بخش های نمایشگاه شاهد حضور تعداد بیشتری از علاقه مندان به آشنایی با تازه ترین عناوین و فعالیت های قرآنی باشیم.