شناسهٔ خبر: 34628 - سرویس دیگر رسانه ها

انتشارات سروش با ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن حضور دارد

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با ۱۰۰ عنوان کتاب برگزیده مذهبی و معارفی خود در بیست و سومین نمایشگاه بزرگ قرآن حضوری فعال دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ جواد حاجی سلطانی، افزود: نمایشگاه بزرگ قرآن امسال با۲۱ هزار عنوان کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۵۴ عنوان کتاب های داخلی هستند و بیش از ۳ هزار عنوان به گروه کتاب های بخش بین الملل اختصاص دارد و انتشارات سروش نیز براساس برنامه ریزی انجام شده، با ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه کتاب های مذهبی و معرفتی حضوری فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۷ تا ۲۷ ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب دایر است و علاقه‌ مندان می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۳۰ دقیقه بامداد از نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کنند.

حاجی سلطانی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده در همه نمایشگاه ها کتاب حضوری فعال و پویا خواهیم داشت و براساس ظرفیت و پذیرش هر نمایشگاه با تعداد عناوین کتاب مناسب شرکت خواهیم کرد.

معاون بازرگانی انتشارات سروش درپایان گفت: انتشارات سروش طی دو سال اخیر تعداد عناوین چاپ اول زیادی داشته و کتاب های فاخر و ارزشمندی را در حوزه کتاب های مذهبی منتشر کرده است و همچنین کتاب های پر فروش سال های گذشته نیز تجدید چاپ شده اند که در نمایشگاه قرآن امسال در اختیار علاقمندان و روزه داران قرار گرفته است.