شناسهٔ خبر: 35089 - سرویس دیگر رسانه ها

همکاری رسانه ملی با هنرمندان هنجارشکن قطع می‌شود

شورای نظارت بر اساس مصوبه ای، رسانه ملی را موظف کرد تا با هنرمندانی که شئونات اخلاقی و رسانه ای را در شبکه های اجتماعی رعایت نمی کنند قطع همکاری داشته باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در اطلاعیه ای درباره قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن آورده است:

«بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک سیرت در رسانه ملی، متاسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانه خود در این شبکه ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده اند.

از این رو و بر اساس این مصوبه سازمان صدا و سیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه ها خلاف شئونات حاضر شده اند قطع همکاری نماید.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما استفاده و حضور در شبکه های اجتماعی را فرصت تعامل هرچه بهتر هنرمندان با مردم و مخاطبان دانسته و صرفاً حضور نامناسب و انتشار تصاویری را که باعث نادیده انگاشته شدن ارزش ها می شود خلاف ضوابط و مقررات می داند.»