شناسهٔ خبر: 35704 - سرویس دیگر رسانه ها

برگزاری نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه‌های دائمی روی میز وزارت ارشاد

رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از مکاتبه با مؤسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی به منظور اعلام زمان و مکان مورد نیاز برای برگزاری احتمالی نمایشگاه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ امیرمسعود شهرام‌نیا، رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی،با اشاره به در دست بررسی بودن مکان نمایشگاه کتاب تهران برای سال آینده گفت: شرایط انتقال نمایشگاه به تپه‌های عباس‌آباد پیش از این به پیوست نامه‌ای از سوی معاونت فرهنگی ارشاد به شهردار تهران ارسال شد که این شرایط از طرف شهردار جهت کارشناسی ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که ما امیدواریم تا قبل از پایان تابستان نسبت به مکان سال آینده نمایشگاه کتاب تهران به نتیجه برسیم،‌ بنابراین همزمان با بررسی شرایط تپه‌های عباس آباد به گزینه‌های دیگر هم‌چون محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و مصلی نیز فکر می‌کنیم.

شهرام‌نیا افزود:‌ به این منظور مکاتبه‌ای هم با موسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران انجام شده که درباره زمان و فضای مورد نیاز از محل دائمی نمایشگاه‌های تهران اطلاعاتی ارائه شد،‌ اکنون منتظر پاسخ هردو طرف یعنی شهرداری تهران برای تپه‌های عباس‌آباد و مؤسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی برای محل دائمی هستیم،‌ تا درباره مکان نمایشگاه تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد قالیباف و تأکید وزیر ارشاد برای انتقال نمایشگاه به تپه‌های عباس‌آباد، امیدواریم امکانات مورد نیاز برای انتقال نمایشگاه به تپه‌های عباس‌آباد فراهم شود،‌ در غیر این صورت ما به گزینه‌های دوم و سوم که محل دائمی و مصلی تهران است‌، فکر خواهیم کرد.