شناسهٔ خبر: 35841 - سرویس دیگر رسانه ها

با اجرای آثاری از اقبال آذر؛ همنوازان سایه مهر کنسرت می‌دهد

سرپرست گروه همنوازان سایه مهر از برگزاری کنسرتی در فرهنگسرای نیاوران در ۲۹ مرداد ماه با اجرای آثار از ابوالحسن اقبال آذر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ محمدامین اکبرپور  گفت: این کنسرت توسط گروه همنوازان سایه مهر که بخشی از گروه همنوازان سایه است اجرا می شود. خواننده اجرا حمید ذاکرزاده خواهد بود و قطعات در دستگاه‌های ماهور و سه گاه تنظیم و تدوین شده است.

اکبرپور همچنین از کنسرت دیگری در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه خبر داد و ابراز داشت: این کنسرت با نام "گل خند" در فرهنگسرای نیاوران و با خوانندگی علیرضا حاجی طالب اجرا می شود. کنسرت گل خند در آواز شوشتری و راک با قطعاتی که خودم ساخته ام برگزار می شود.

این نوازنده تار ادامه داد: همچنین در حال ضبط چندین آلبوم دیگر با نام های آتش و خاک به خوانندگی امیر ذاکرزاده، هم آواز ناز با خوانندگی مهدی مقتقا، یادواره ابوالحسن اقبال آذر با خوانندگی سبحان مهدی‌پور، ساقی‌نامه، یادواره میرزاحسینقلی و آلبوم آب،خاک،پروانه هستیم که سعی داریم هرچه زودتر این آلبوم‌ها وارد بازار شوند.

وی در پایان گفت: با تعدادی از اعضای گروه شیدا در حال تمرین یادواره‌ای برای استاد میرزارضا ظلی به خوانندگی سجاد مهربانی هستیم که آلبوم آن به زودی منتشر و کنسرت آن نیز برگزار خواهد شد.