شناسهٔ خبر: 36129 - سرویس دیگر رسانه ها

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه ها امروز اعلام می شود

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک و فراگیر امروز (پنجشنبه ۱۵ مردادماه) روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی اظهار داشت: آزمون استخدامی مشترک و فراگیر اول خردادماه امسال برگزار شد و فردا کارنامه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون اعلام می شود.
وی افزود: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۵ تیرماه امسال سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور شده اند، می رساند که رتبه بندی آنان صورت گرفته است.
وی در مورد معیارهای سازمان سنجش آموزش کشور در رتبه بندی گفت: این امر بر اساس نتایج حاصل از نمرات دروس عمومی و اختصاصی، سابقه خدمت، بومی شهر و یا استان، اولویت های قانونی همچون ایثارگران و معلولین و سایر شرایط مندرج در دفترچه صورت گرفته است.
توکلی ادامه داد: داوطلبانی که در ردیف چند برابر ظرفیت پذیرش اولین رشته شغل/محل انتخابی قرار گرفته اند، لازم است بر اساس اطلاعیه ای که به همراه اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می گیرد با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای تحویل آنان و یا انجام مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینشی به دستگاه های ذی ربط مراجعه کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی خواهد شد.
وی یادآور شد: در نخستین آزمون استخدامی مشترک و فراگیر سال ۹۴ دستگاه های اجرایی کشور تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون جمعا هفت هزار و ۴۴۷ نفر خواهد بود.