شناسهٔ خبر: 36381 - سرویس دیگر رسانه ها

برنامه ششم توسعه در سازمان میراث فرهنگی چگونه محقق می‌شود؟

سمینار هم اندیشی چگونگی تحقق مبانی برنامه ششم توسعه در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور بحث و تبادل نظر با اساتید و کارشناسان برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ معاون برنامه ريزي و سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از برگزاري سمينار هم انديشي چگونگي تحقق مباني برنامه ششم در بخش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خبر داد و گفت: این سمینار به منظور بحث و تبادل نظر در مورد پيش نويس برنامه ششم توسعه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري  روز چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه سال جاري در محل آمفي تئاتر سازمان از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگزار می شود.

سعيد شيركوند افزود:  با دستور معاون رييس جمهور و رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ اساتيد، كارشناسان و صاحب نظران در اين عرصه، اعم از دولتي، خصوصي و دانشگاهي با هدف برنامه ريزي هاي بهتر در برنامه ششم  توسعه در سه حوزه تخصصي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري (به منظور بررسي ديدگاه هاي مرتبط با وظايف و مأموريت هاي سازمان در متن برنامه ششم توسعه)، به اين سمينار دعوت شده اند.

وي با بيان اينكه در آستانه ورود به برنامه ششم توسعه كشور هستيم، گفت: قرار است اين بار در تدوين بخش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نقطه نظرات كارشناسان، متخصصان و به طور كل ذينفعان حوزه هاي مرتبط را جمع آوري و در تبيين خط مشي هاي برنامه پنج ساله ششم توسعه سازماني مد نظر قرار دهيم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه این سمینار با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود، گفت: این سمينار در قالب دو پانل(كارگروه) تخصصي با محوريت (ميراث فرهنگي) و (صنايع دستي و گردشگري) برگزار مي شود.