شناسهٔ خبر: 36888 - سرویس دیگر رسانه ها

انتشار ۳۰ عنوان کتاب درباره دولت و حکومت

موسسه بوستان کتاب تا کنون بیش از ۳۰ عنوان کتاب را درباره دولت، حکومت و مدیریت چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ موسسه بوستان کتاب تا کنون بیش از ۳۰ عنوان اثر ارزشمند درباره دولت، حکومت و مدیریت و نیز وظایف متقابل دولت و ملت را  چاپ و منتشر کرده است.

بنابراین گزارش، مهدی محدثی ضمن اعلام این خبر گفت: این آثار، با موضوعات متنوعی همچون اخلاق اسلامی، عقاید، سیاسی، فقه سیاسی، حقوق، مدیریت، تعلیم و تربیت و ... نگاشته شده اند که هر کدام از این آثار مخاطبان عام و خاص خود را دارند.

وی در ادامه بیان کرد: جدیدترین کتابی که بوستان کتاب در این زمینه منتشر کرده، «ساخت و روابط قدرت در دولت مدینه» است که به قلم شهرام آموزگار روانه بازار نشر شده است.

محدثی تصریح کرد: «وظایف متقابل مردم و حکومت در حاکمیت علوی»، تالیف محمدرضا کریمی والا، «مدیران و اخلاق اسلامی» نوشته محمدعلی حسین زاده، «حکومت و سیاست» تالیف علی اکبر ذاکری خمی، «منابع قانونگذاری در حکومت اسلامی» تالیف تالیف سیف الله صرامی، «دین و دولت در اندیشه اسلامی» نوشته محمد سروش، «رمز جاودانگی» به قلم حسن عسکری راد، «جامعه برین»، تالیف سید موسی میر مدرس و «مبانی مشروعیت حکومت» به قلم غلامرضا ذاکر صالحی از جمله این کتاب ها است.

گفتنی است، هفته دولت از روز دوشنبه، دوم شهریور ماه آغاز می شود.