شناسهٔ خبر: 37042 - سرویس دیگر رسانه ها

بخش های جدید به سایت فیلم «محمد رسول الله (ص)» اضافه می شود

طراح سایت فیلم «محمد رسول الله (ص)» با اشاره به اینکه بازدیدهای بین المللی در برخی از روزها از بازدیدهای ایران بیشتر بوده است از اضافه شدن بخش های جدید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرزان مهاجرانی طراح سایت فیلم «محمد رسول الله(ص)» درباره جزییات طراحی این سایت گفت: من سال ها است که در زمینه طراحی وب سایت فیلم های سینمایی در ایران فعالیت می کنم و در این مدت افتخار همکاری با هنرمندان بزرگی را داشتم و خوشبختانه تجربه و شناخت نسبتا خوبی در این زمینه دارم و به دلیل همین همکاری ها بود که از طرف عوامل فیلم طراحی سایت این اثر سینمایی به من پیشنهاد شد.

بیشتر بودن بازدیدهای بین المللی سایت فیلم «محمد رسول الله (ص)»

مهاجرانی درباره مدت زمان طراحی سایت  ادامه داد: طراحی وب سایت از یک ماه پیش به صورت جدی آغاز شد و پس از بررسی طرح ها و اتودهای مختلف گرافیکی، طراحی نهایی آغاز و بخش اولیه وب سایت به آدرسwww.MohammadMovie.com راه اندازی شد.

وی یادآور شد: مطمئنا این پروژه با توجه به ماهیت و نفس فیلم «محمد رسول الله (ص)» پتانسیل بسیار بالاتری نسبت به دیگر وب سایت های سینمایی دارد. با توجه به اینکه فیلم «محمد رسول الله (ص)» بزرگترین پروژه سینمایی ایران تا به حال است و در ساخت آن از بهترین عوامل تولید بین المللی استفاده شده، تاکنون بازخوردهای بین المللی بسیار خوبی داشته است به طوری که تا همین لحظه وب سایت این فیلم بازدیدکننده های بسیار زیادی از تمامی نقاط دنیا دارد که حتی بازدیدهای بین المللی آن در برخی از روزها از بازدیدهای ایران نیز بیشتر بوده است. همچنین تماس های بسیار زیادی از کشور های مختلف داشتیم که تمایل خود را جهت نمایش و اکران این فیلم در کشور خود داشته اند. تمامی این موارد نشان دهنده ظرفیت بالای این وب سایت در معرفی و خدمت کردن به این پروژه بزرگ است.

مهاجرانی درباره بخش های فعلی سایت فیلم «محمد رسول الله(ص)» توضیح داد: شرکت «نور تابان» و آقای مجیدی برای طراحی این وب سایت تمامی تصاویر فیلم و اطلاعات آن را در اختیار من گذاشتند تا طراحی وب سایت به بهترین نحو ممکن انجام شود و از نظری محتوایی هیچ کمبودی وجود نداشته باشد.

افزوده شدن بخش های جدید به وب سایت

وی افزود: این وب سایت نیز در حال حاضر اطلاعات کامل فیلم شامل خلاصه داستان فیلم، لیست عوامل و بازیگران، تیزر ها و آنونس های فیلم، پشت صحنه و گالری تصاویر فیلم را شامل می شود. همچنین بخش اطلاع رسانی و خبری فیلم نیز به آدرس news.mohammadmovie.com برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات فیلم، سینماهای اکران کننده، رویدادها و دیگر اطلاعات فیلم که به صورت مستمر در طول اکران فعالیت دارند راه اندازی شده است.

این طراح درباره بخش هایی که در آینده قرار است به وب سایت اضافه شود، یادآور شد: در آینده بخش های جدیدی نیز به مرور به وب سایت افزوده خواهد شد که هم از جذابیت بالایی برخوردار است و هم اطلاعات بیشتری را به بیننده ها و دوستداران فیلم و پیامبر اکرم (ص) ارائه می دهد. به طور مثال بخشی اختصاصی راه اندازی خواهد شد که روند ساخت فیلم و چگونگی تولید این پروژه عظیم را همراه با تصاویر و فیلم هایی از پشت صحنه نشان خواهد داد. بخش دیگری که به زودی راه اندازی خواهد شد اطلاعات کلی از دین اسلام، توحید و بت پرستی قبل از اسلام و بسیاری از اطلاعات دیگر خواهد بود که شاید برای طیف خاصی از مخاطبان بین المللی جذاب باشد.

این طراح وب سایت در پایان درباره همکاری با عوامل فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفت: مطمئنا یکی از افتخار های من همکاری در این پروژه ملی و بین المللی است. فیلم به خودی خود از نظر موضوع و داستان با توجه به عظمت و مهربانی پیامبر نیازی به تعریف ندارد، اما از لحاظ کیفیت ساخت و کارگردانی نیز در جایگاه بسیار بالایی قرار گفته است. فیلمبرداری، جلوه های ویژه، موسیقی متن فیلم، طراحی دکور، گریم و غیره به بهترین نحو ممکن و در سطحی بالاتر از استاندارد های بین المللی انجام شده است که جا دارد از آقای مجیدی کارگردان اثر و آقای صابری مدیریت شرکت نورتابان به خاطر این تلاش ها تشکر کنم.