شناسهٔ خبر: 37245 - سرویس دیگر رسانه ها

جزییات تفاهم‎نامه همکاری حوزه هنری با آکادمی مطالعات ایرانی لندن

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی حوزه هنری جزییات تفاهم‌نامه این مرکز با آکادمی مطالعات ایرانی لندن را تشریح کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با امضای تفاهمنامه‌ای با آکادمی مطالعات ایرانی لندن، زمینه تبادل و انتقال داشته‌های فرهنگی و هنری تولید شده توسط هنرمندان حوزه هنری به خارج از کشور را فراهم کرد.

هادی مولوی دوست مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی حوزه هنری که در این تفاهمنامه به عنوان مجری طرف ایرانی معرفی شده در این زمینه گفت: روز گذشته این تفاهمنامه میان آقای مومنی شریف رئیس حوزه هنری و سیدسلمان صفوی ریاست آكادمی مطالعات ایرانی لندن امضا شد.

وی ادامه داد: بر اساس متن این تفاهمنامه حوزه هنری و آکادمی در موضوعاتی مانند ترجمه دو زبانه شعر شاعران انقلاب اسلامی، انتشار به زبان انگلیسی، برگزاری نمایشگاه آثار هنری معاصر (نقاشی، خط و...) و عرضه آثار برای فروش، همكاری در زمینه ترجمه آثار ادبی و ویراستاری، معرفی مجلات و سایت‌های الكترونیكی حوزه هنری، همكاری در زمینه نشر آثار، برگزاری مراسم ادبی شب شعر و شب آواز ایرانی و سفر و بازدید اساتید هنر و دانشجویان زبان فارسی و خاورمیانه‌شناسی به ایران با آکادمی همکاری خواهد داشت.

به گفته مولوی دوست این تفاهمنامه به صورت همکاری متقابل میان دو نهاد تنظیم شده و تهیه محتوای بسیاری از مفاد آن بر عهده حوزه هنری است.

این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا برای مدت ۵ سال معتبر خواهد بود، پس از خاتمه مدت اعتبار، نیز قابل تمدید است.