شناسهٔ خبر: 38238 - سرویس دیگر رسانه ها

۱۰ نویسنده ایرانی حاضر در بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان

شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ۲۲ مهر در حالی آغاز به کار می‌کند که از ایران نیز بیش از ۱۰ نویسنده حضور خواهند داشت.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  ۲۲ روز دیگر بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان کار خود را با حضور ناشرانی از ۱۰۰ کشور جهان آغاز خواهد کرد،‌ در این دوره اندونزی به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه حضور دارد و به ارائه دستاوردهای نشر خود خواهد پرداخت.

ایران نیز به مانند سالن گذشته در یک غرفه تجمیعی با حضور ۱۳ ناشر به ارائه برنامه‌های خود خواهد پرداخت. غرفه ایران امسال در سالن ۴ در کنار دیگر کشورها و ناشران آسیایی قرار گرفته است.

همچنین بیش از ۱۰ نویسنده از ایران در این دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهند داشت. مصطفی رحماندوست و محمدرضا جوادی‌یگانه با حمایت وزارت ارشاد‌، بهناز ضرابی‌زاده و حجةالاسلام علیرضا سبحانی نسب با حمایت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، حمید حسام،‌ جعفر شیرعلی نیا،‌ مریم برادران،‌ محبوبه معراجی‌پور و حسن گلچین با حمایت مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه حاضر خواهند بود.

در این دوره بالغ بر ۵۲۰ اثر از ایران به نمایش درخواهد آمد،‌ از این میان ۲۵۰ اثر در حوزه بزرگسال،‌ ۱۰۵ اثر در حوزه دفاع مقدس‌، ۵۰ اثر در حوزه کودک و نوجوان و ۱۲۰ اثر در حوزه انقلاب و دین خواهند بود.