شناسهٔ خبر: 39049 - سرویس دیگر رسانه ها

استعفای مدیرعامل خانه هنرمندان ایران

روابط عمومی خانه هنرمندان اعلام کرد که «مجید سرسنگی» مدیرعامل این خانه از سمت خود استعفا کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، نشست شورای عالی خانه هنرمندان ایران دوشنبه ۲۰ مهرماه در محل این خانه برگزار شد.
در این نشست که با حضور رییس و اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران برگزار شد، با درخواست استعفای مجید سرسنگی که برای دومین بار به این شورا ارائه شده بود، موافقت شد. در این نشست هم چنین مقرر شد تا انتخاب گزینه جدید برای سمت مدیرعامل، دکتر «محمد سریر» رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، نیابتا سرپرستی امور و انجام وظایف مدیرعامل را بپذیرد.
متن کامل مصوبه این شورا به قرار زیر است:شورای عالی خانه ی هنرمندان ایران علی رغم عدم موافقت کلیه ی اعضای خود با استعفای جناب آقای دکتر مجید سرسنگی، نهایتا پس از استماع سخنان، استدلال ها و اصرار ایشان، استعفای مدیرعامل خانه ی هنرمندان ایران را – که برای بار دوم تسلیم این شورا شده بود - مورد پذیرش قرار داد.
این شورا از خدمات ارزنده و نقش سازنده ی دکتر مجید سرسنگی در دوران تصدی مسئولیت مدیرعاملی خانه ی هنرمندان ایران قدردانی کرد و این دوران را از جمله ی پربارترین دوران این مرکز فرهنگی و هنری دانست.
این شورا همچنین مقرر کرد که تا جمع بندی در خصوص گزینه های تصدی این پست و تعیین مدیرعامل جدید، جناب آقای دکتر محمد سریر، رییس شورای عالی خانه ی هنرمندان ایران، نیابتا سرپرستی امور و انجام وظایف مدیرعامل را بپذیرد.