شناسهٔ خبر: 39259 - سرویس دیگر رسانه ها

مرادخانی: نوربخش و جمالی از گزینه‌های دفتر موسیقی نیستند / دوران سرپرستی دفتر موسیقی چهار ماهه است

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب قریب الوقوع مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد بعد از پایان دوران چهارماهه سرپرستی فرزاد طالبی سخن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛  علی مرادخانی درباره حضور چند ماهه فرزاد طالبی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد و تعیین مدیر دفتر موسیقی اینگونه توضیح داد: در برخی از محافل و رسانه ها مطرح شده که دوران قانونی حضور سرپرست دفتر موسیقی در این سمت سه ماهه است، اما بنده طی استعلامی که از دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتم متوجه شدم که دوران حضور سرپرست می تواند چهار ماهه باشد، بنابراین هم اکنون حضور آقای طالبی در این سمت به هیچ عنوان غیر قانونی نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای باقی مانده ای که برای حضور قانونی جناب طالبی فرصت داریم قطعا با گزینه‌های مورد نظر وارد گفتگو خواهیم شد و به طور حتم در تلاشیم که هر چه زودتر به جمع‌بندی لازم برای انتخاب مدیر دفتر موسیقی برسیم. تا چند روز آینده این اتفاق می‌افتد و ما فرد مورد نظر را برای دفتر موسیقی انتخاب خواهیم کرد.

معاون هنری وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا بهرام جمالی مدیرعامل فعلی بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی جزو گزینه‌های مد نظر وزارت ارشاد برای تصدی مدیریت دفتر موسیقی هستند؟ بیان کرد: این دو بزرگوار جزو گزینه‌های ما برای مدیریت دفتر موسیقی نیستند. البته اولویت ما برای انتخاب مدیر دفتر موسیقی شخصی از بدنه وزارتخانه است اما به طور حتم این دو عزیز در گزینه‌های ما برای انتخاب مدیر دفتر موسیقی نیستند.