شناسهٔ خبر: 39279 - سرویس دیگر رسانه ها

مدیر تماشاخانه ایرانشهر تغییر نکرده است/ سرنوشت خانه هنرمندان

سرپرست جدید خانه هنرمندان ایران چند روز بعد از کناره گیری مجید سرسنگی از مدیر عاملی این نهاد زیرمجموعه شهرداری تهران توضیحاتی را درباره تغییر و تحولات این مرکز فرهنگی ارائه داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد سریر ضمن قدردانی از تلاش های مجید سرسنگی در مدیریت خانه هنرمندان ایرانی طی سال های اخیر گفت: تمامی برنامه هایی که پیش از این از جانب مدیرعامل خانه هنرمندان ایران برنامه ریزی شده بود، طبق مصوبات شورای عالی خانه هنرمندان ایران در حال اجراست، ضمن اینکه طی روزهای اخیر هم با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) برنامه های ویژه ای برای این مناسبت داریم.

وی افزود: به هرحال برای برنامه‌های آتی خانه هنرمندان ایران چشم اندازهای روشنی وجود دارد که بنده در این مدت تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که این برنامه‌ها تا انتخاب مدیر عامل جدید به بهترین شکل ممکن اجرا شوند. نکته مهم این است که تمامی برنامه های از پیش تعیین شده که توسط مدیرعامل در شورای عالی خانه هنرمندان ایران به تصویب رسیده بدون کوچکترین خللی اجرا خواهد شد و اساسا بنده هم در اینجا حضور دارم که بتوانم در اجرای این برنامه ها، خدشه ای وارد نشود.

سرپرست جدید خانه هنرمندان ایران درباره دلایل انتخاب خود در این سمت بیان کرد: این یک برنامه معمولی و معین در اغلب مجموعه های فرهنگی هنری است که رییس شورای عالی در هنگام چنین اتفاقاتی به عنوان سرپرست نیز انتخاب شود. به هر حال این نظر لطف شورای  عالی خانه هنرمندان بود که انتقال امور مدیریتی خانه بعد از کناره گیری دکتر سرسنگی به عهده من گذاشته شود. البته بماند که بنده در ماه های اخیر گرفتاری های شخصی زیادی داشتم که پذیرش این سمت کار من را سخت تر کرده است، اما با توجه به وظیفه ای که بر دوش من گذاشته شده خود را ملزم می دانم که این وظیفه ام را به نحو احسن انجام دهم.

رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران درباره نحوه مدیریت تماشاخانه ایرانشهر هم گفت: تماشاخانه ایرانشهر مجموعه ای خارج از خانه هنرمندان ایران است و به همین دلیل خروج آقای سرسنگی از خانه تاثیری بر مدیریت او در تماشاخانه ایرانشهر ندارد و وی همچنان به عنوان مدیر این تماشاخانه باقی است. همچنین درباره مدیریت تماشاخانه استاد انتظامی هم این مسئولیت به عهده بنده به عنوان سرپرست خانه هنرمندان است و برنامه های آتی آن نیز بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده اجرا خواهد شد.

سریر درباره جزییات برنامه های فرهنگی هنری حانه هنرمندان ایران در ایام محرم و صفر توضیح داد: برای دهه دوم محرم همانند سال های گذشته برنامه های مفصلی را طراحی کردیم که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. به طور حتم این برنامه ها در شاخه های مختلفی طراحی شده که می تواند برای هر طیفی از مخاطبان جالب توجه باشد.