شناسهٔ خبر: 39468 - سرویس دیگر رسانه ها

آغاز ثبت نام پردیس کیش دانشگاه تهران از هفته آینده

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: ثبت نام برای پذیرش در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پردیس کیش این دانشگاه از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین حسینی گفت: نحوه پذیرش در پردیس کیش دانشگاه تهران براساس مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی است و سوابق تحصیلی متقاضیان بعد از ثبت نام در سایت این پردیس توسط کمیته های تخصصی بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای دوره های مختلف پردیس کیش دانشگاه تهران از هفته آینده آغاز می شود، تاکید کرد: پرونده متقاضیان بعد از ثبت نام طی سه هفته در کمیته های تخصصی بررسی می شود و نتایج نهایی تا پایان آبان ماه از طریق سایت این پردیس اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: داوطلبان متقاضی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حق انتخاب دو رشته و در مقطع دکتری حق انتخاب تنها یک رشته را دارند و به انتخاب های بیش از سقف های اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

حسینی بیان کرد: برای دوره های کارشناسی پذیرش در رشته های محدود صورت می گیرد زیرا پردیس کیش دانشگاه تهران برنامه ای برای پذیرش دانشجو در این مقطع نداشت اما باتوجه به درخواست های مکرر مناطق آزاد پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به صورت محدود نیز صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کلاس های مقاطع کارشناسی ۳۰ نفر، کارشناسی ارشد ۱۵ نفر و دکتری ۷ نفر خواهد بود.