شناسهٔ خبر: 40273 - سرویس دیگر رسانه ها

نمایشگاه کتاب در ۱۷ مدرسه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  حجت‌الاسلام مستأجران در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: در روزگار پیشرفت‌های چشمگیر بشر در عرصه‌های دانش و نوآوری، فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که گسترده‌تر و تازه‌تر شده و جلوه‌هایی پایدارتر یافته است.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان گفت: آنان که گام‌های بلندی در پیشرفت‌های گوناگون برداشته‌اند، هرگز با کتاب و کتاب خوانی بیگانه نبوده‌اند.

وی در مورد برنامه‌های واحد فرهنگی در این هفته ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است که مهم‌ترین آن برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس استان اصفهان با تخفیف۴۰ درصدی ویژه طلاب است.

حجت‌الاسلام مستاجران تاکید کرد: این سیر نمایشگاهی برای دومین بار در سال جاری در حال برگزاری است و در مرحله اول فقط در مدارس شهر اصفهان و در مرحله دوم در سراسر استان و به درخواست مدارس برگزار می‌شود.

مدارس علمیه حضرت ولیعصر(عج) اصفهان، امام حسین(ع) کوشک، امام صادق(ع) چهارباغ، ملاعبدالله، امام صادق(ع) خوراسگان، صدر بازار، صاحب الزمان(عج)، خاتم الانبیاء داران، امام حسن عسکری(ع) چادگان، ولیعصر(عج) فریدونشهر، آیت‌الله نائینی، امام محمدتقی(ع) مبارکه، حضرت جوادالائمه(ع) خمینی شهر، امام خمینی(ره) فلاورجان، امام حسین(ع) شهرضا، اقدمیه شهرضا و امام صادق(ع) سمیرم از جمله مدارس علمیه هستند که نمایشگاه کتاب در تعدادی از آنها آغاز شده و در برخی دیگر برگزار می‌شود.