شناسهٔ خبر: 40352 - سرویس دیگر رسانه ها

بازنگری رشته های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر/انطباق با بازارکار

مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه خواجه نصیر از بازنگری رشته های الکترونیکی این دانشگاه خبر داد و گفت: تا سال آینده رشته های الکترونیکی این دانشگاه مطابق با فضای کسب و کار بازنگری می شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرید خوش الحان گفت: برنامه داریم رشته های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر را براساس فضای کسب و کار بازنگری کنیم چراکه دانشجویان این نوع رشته ها اغلب افراد شاغل هستند.

وی با بیان اینکه تدریس دروه های روزانه و حضوری دانشگاه ها بیشتر تئوری است، افزود: مخاطب دوره های الکترونیکی دانشگاه ها بیشتر افراد شاغل هستند که امکان حضور در کلاس های درس را ندارند؛ بنابراین عملیاتی شدن مباحث درسی برای این افراد باید افزایش یابد.

مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه خواجه نصیر بیان کرد: باتوجه به رویکرد این دانشگاه در دوره های الکترونیکی از سال آینده قادر خواهیم بود رشته های سفارشی متناسب با فضای صنعت و کسب و کار را ایجاد کنیم.

خوش الحان با بیان اینکه حدود هزار دانشجو در دوره های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر تحصیل می کنند، گفت: این دانشگاه در تمامی رشته ها و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی الکترونیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دانشگاه به کیفیت دوره های الکترونیکی بسیار توجه می شود و اساتید مطرح دوره های روزانه به دانشجویان دوره های الکترونیکی آموزش می دهند.