شناسهٔ خبر: 40902 - سرویس دیگر رسانه ها

جزئیات برگزاری المپیاد علمی در حوزه علمیه اصفهان

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان گفت: ثبت نام المپیاد علمی اصول، منطق و فلسفه و ادبیات عرب حوزه علمیه استان اصفهان آغاز شد.

 

المپیاد علمی حوزه علمیه اصفهان

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام محسن جلالی در گفتگوییبا تشریح جزئیات برگزاری این المپیاد اظهار داشت: فعال‌بودن پرونده آموزشی در حوزه علمیه اصفهان و دارا بودن معدل حداقل ۱۶ در رشته مربوطه از جمله شرایط ثبت نام علاقه مندان است.

وی با بیان اینکه هر طلبه فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند، گفت: معرفی برای تشکیل پرونده استادی و اعطای جوایز شامل کمک هزینه سفر عمره، کمک هزینه سفر کربلا و کمک هزینه سفر مشهد و... از جمله مزایای برترین‌های این المپیاد خواهد بود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان مواد آزمون رشته اصول ویژه پایه‌های ۶، ۷ و ۸ را الموجز، اصول الفقه و حلقات شهید صدر (حلقه اول) بیان کرد و افزود: مواد آزمون رشته اصول ویژه پایه‌های ۹ و ۱۰ شامل فرائد الاصول و اصول الفقه و رشته ادبیات عربی ویژه پایه‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ شامل سیوطی، مغنی، جواهرالبلاغه و صرف است.

به گفته حجت‌الاسلام جلالی، مواد آزمون رشته منطق و فلسفه ویژه پایه ۹ به بعد نیز بدایه الحکمه، نهایه الحکمه و منطق تعلیمی است.

وی با بیان اینکه آزمون این المپیاد ۲۹ بهمن ۹۴ برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه مندان تا ۳۰ آذر ۹۴ فرصت دارند برای ثبت نام به سایت معاونت آموزش و پژوهش مراجعه کنند.