شناسهٔ خبر: 40931 - سرویس دیگر رسانه ها

ایجاد فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

ایجاد هماهنگی در خصوص فرصت های مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سیاست گذاری اعتبار بخشی مدارک دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای هدف و پشتیبانی واحدهای دانشگاهی به جهت توسعه ارتباطات علمی و پژوهشی بین المللی،در چهارمین جلسه شورای بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب اعضا رسید.

 

1436854483930_download (2).jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ در ابتدای این جلسه دکتر ابراهیمی مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی در خصوص مصوبات سومین جلسه شورای راهبردی بین الملل و شورای تخصصی مدیریت واحدهای مناطق آزاد دانشگاه پرداخت.

در ادامه این جلسه سند راهبردی حوزه بین الملل مورد بررسی قرار گرفت و با پیشنهاد دکتر میرزاده مقرر شد گسترش زبان و ادب فارسی، تاریخ و تمدن ایرانی و پرداختن به هنر و معماری اصیل ایرانی در این سند لحاظ شود.

ایجاد هماهنگی در خصوص فرصت های مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سیاست گذاری اعتبار بخشی مدارک دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای هدف و پشتیبانی واحدهای دانشگاهی به جهت توسعه ارتباطات علمی و پژوهشی بین المللی از دیگر مواردی بود که مقرر شد به این سند افزوده شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیمی نیز در این جلسه از تشکیل کارگروه توسعه واحدهای برون مرزی خبر داد و گفت: با توجه به حجم تفاهم نامه منعقده میان دانشگاه آزاد اسلامی و کشورهای دیگر، نیاز است تا کارگروهی متشکل از معاونت های مختلف برای پیگیری و به نتیجه رسیدن این تفاهم‌نامه ها تشکیل شود. به همین خاطر اساسنامه این کارگروه تدوین و بزودی تشکیل خواهد شد.