شناسهٔ خبر: 41599 - سرویس دیگر رسانه ها

رد شایعات درباره ممیزی «کفش هایم کو؟»/ تغییرات مختصر بود

تهیه‌کننده «کفش هایم کو؟» تاکید کرد مطالبی مبنی بر اعمال ممیزی شدید به این فیلم برای حضور در جشنواره فجر و همچنین زمزمه‌ها درباره خروج فیلم از فجر، صحت ندارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی قائم مقامی تهیه کننده فیلم «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد درباره برخی مطالب که از ممیزی بر این فیلم و حضور آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به شرط اعمال این تغییرات خبر می‌دهند به خبرنگار مهر گفت: اخباری که به شکل غیر رسمی در محافل سینمایی مبنی بر ممیزی وارد شده بر فیلم «کفش هایم کو؟» شنیده می شود، شایعه است و امیدوارم مردم به این شایعات توجه نکنند.

وی ادامه داد: درخواست برای اصلاح این فیلم تنها دو دیالوگ و یک پلان بوده و کیومرث پوراحمد مجموع اصلاحات درخواست شده بر فیلم را اعمال کرده و به هیچ عنوان قصد خروج این فیلم از بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را نداریم.

به گفته وی، نسخه کامل شده این فیلم اول بهمن ماه تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می شود.

تهیه کننده فیلم «کفش هایم کو؟» با اشاره به آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی گفت: محمود موسوی نژاد صداگذاری این فیلم سینمایی را به عهده دارد و مراحل تصحیح رنگ نیز در استودیو پیشگامان آریا در حال انجام است.

قائم مقامی با اشاره به عوامل این فیلم سینمایی گفت: در تولید فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» عوامل حرفه ای چون علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی، فردین خلعتبری آهنگساز، میثم مولایی تدوینگر ما را همراهی کردند. همچنین رضا کیانیان، مجید مظفری، رویا نونهالی، شقایق فراهانی، بهاره کیان افشار، مینا وحید و منصوره وافری نیز از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «کفش های کو؟» توسط کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی نوشته شده است و علی قائم مقامی به عنوان تهیه کننده و مدیر تولید در این پروژه سینمایی حضور داشته است.