شناسهٔ خبر: 41967 - سرویس دیگر رسانه ها

مهلت ثبت نام برای فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت نام برای دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی سال جاری دانشگاه آزاد تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد که این مهلت مجددا تمدید نخواهد شد.

 

کلاس درس

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهلت ثبت نام برای دومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی سال جاری دانشگاه آزاد از ۵ دی ماه آغاز شده بود که قرار است از طریق این فراخوان ۳ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه پذیرش شوند.

متقاضيانی که تا ۲۰ بهمن ماه نسبت به ثبت نهايی درخواست خود در سامانه جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه اقدام نکنند به صورت خودکار از این سامانه حذف  می شوند.

پذیرش افراد در این فراخوان براساس ضوابط و مقررات جذب هیات علمی مصوب هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت می گیرد.

در این فراخوان بر اساس بند ز ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، دانشگاه آزاد حداقل ۱۰ درصد اعضای هیات علمی مورد نیاز خود را از میان جامعه ایثارگران که شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰درصد، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت که دارای مدرک دکتری تخصصی مورد تایید باشند تامین می کند.

در سایت مرکز جذب دانشگاه آزاد لیست اولویت های فراخوان به صورت هوشمند و بر اساس مقطع یا مدرک تحصیلی متقاضی (دکتری یا دانشجوی دکتری) و همچنین تطابق رشته تحصیلی برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار دارد.

در این فراخوان شرط سنی برای دارندگان مدرک كارشناسی ارشد حداكثر ۳۵سال، دانشجویان دكتری حداكثر ۴۰ سال و برای دارندگان مدرک دكتری تخصصی حداكثر ۴۵ سال است.