شناسهٔ خبر: 42268 - سرویس دیگر رسانه ها

دانشکده چاپ و نشر دانشجو می‌پذیرد/ امروز آخرین مهلت ثبت‌نام

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، واحد ۵ تهران (مرکز تخصصی چاپ و نشر و گرافیک) در ترم جدید (نیمسال دوم تحصیلی ۹۵-۹۴) در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

 

دانشکده چاپ و نشر دانشجو می‌پذیرد/ امروز آخرین مهلت ثبت‌نام

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ تهران، در مقطع کاردانی ۵ رشته «امور فرهنگی»، «طراحی چاپ»، «چاپ پوشاک»، «چاپ و نشر» و «گرافیک» و در مقطع کارشناسی در رشته‌های «طراحی و آماده سازی چاپ»، «مدیریت امور چاپ»، «مدیریت امور نشر»، «گرافیک - تصویرسازی»، «گرافیک - پوستر و نشانه»، «گرافیک چاپ و بسته بندی» و «مدیریت فرهنگی» با گرایش ارزیابی فرهنگی بدون کنکور و با شرط معدل بالای ۱۲ دانشجو می‌پذیرد.
دفترچه پذیرش دانشجو که از تاریخ ۹۴/۱۱/۱۴ منتشر شده است، تا پایان امروز، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده است. ثبت‌نام تنها از طریق این وب‌سایت انجام می‌گیرد. متقاضیان در صورت هرگونه ابهام و پرسش در هنگام ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۵۲۴۷۷ تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است رشته «چاپ پوشاک» به تازگی به مجموعه رشته‌های مقطع کاردانی و رشته «ارزیابی فرهنگی» در مقطع کارشناسی به رشته‌های مرکز اضافه شده است.