شناسهٔ خبر: 42883 - سرویس دیگر رسانه ها

آغاز به‌کار نهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری ۹ دورهجشنواره نشریات دانشجویی اظهار کرد: امیدواریم نسل جدیدی از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را به جامعه عرضه کنیم.

146.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر سیدضیاء هاشمی در حاشیه افتتاحیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره مذکور با حضور نشریات دانشجویی از سراسر کشور برگزار می‌شود،گفت: نشریات دانشجویی از دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت دارند و میزبانی این جشنواره برعهده دانشگاه تهران است.

وی با تاکید بر اینکه استقبال دانشجویان در این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی بسیار مطلوب بوده است، گفت: در این دوره شاهد حضور پرشور و استقبال بی نظیر دانشجویان بودیم. برگزاری این جشنواره یک نقطه عطف در حرکت مطبوعات در فضای دانشگاه‌ها است و فعالیت دانشجویان در نشریات و سایت‌های دانشجویی و همچنین فعالیت دانشجویان در فضای مجازی نشان می‌دهد که استعدادهای فراوانی در فضاهای دانشگاهی وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی نسل جدیدی از روزنامه‌نگاران را به جامعه رسانه‌ای کشور معرفی کنیم.

هاشمی در پایان در مورد اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی اظهار کرد: مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی عصر پنجشنبه هفته جاری با حضور مسؤلان دانشگاه‌های مختلف در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.