شناسهٔ خبر: 42936 - سرویس دیگر رسانه ها

مهلت ثبت نام ناشران بخش بین‌الملل تا ۲۴ اسفند ماه

مدیر کمیته بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ حامد میرزابابایی؛ مدیر کمیته ناشران بین الملل با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند به جزوه اطلاعات، مقررات، آیین‌نامه انضباطی و فرم‌های بخش بین‌الملل به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی از طریق سایت www.anjomannasheran.com دسترسی داشته باشد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در بخش بین‌الملل نمایشگاه لازم است با پر کردن فرم‌ها و تکمیل مدارک بر اساس ضوابط مندرج در جزوه مقررات و ارسال آن به دبیرخانه، درخواست ثبت‌نام نمایند. همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۲۷۵۷۸۹ و ۸۸۲۴۷۷۰۱ تماس گیرند.

میرزابابایی درباره مهلت ثبت نام ناشران بخش بین الملل گفت: متقتضیان برای حضور در بخش بین الملل فرصت دارند تا تاریخ ۲۴ اسفند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ارسال مدارک به منزله پذیرش ثبت‌نام نیست و تنها درخواست اولیه ثبت‌نام قلمداد خواهد شد و استحقاق برای دریافت غرفه ایجاد نخواهد کرد. قطعی شدن ثبت‌نام و پذیرش آن پس از دریافت مدارک و بررسی‌های لازم و تأیید نهادهای ذی‌ربط به نحو مقتضی به متقاضیان منعکس می‌گردد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.