شناسهٔ خبر: 43015 - سرویس دیگر رسانه ها

مهلت مجدد ثبت‌نام در کنکور ۹۵ آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ویرایش و ثبت نام برای افرادی که در موعد مقرر در کنکور سراسری سال ۹۵ ثبت نام نکرده اند، از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.

 

ازمون

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی افزود: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در کنکور ۹۵ ثبت نام کرده اند از امروز دوشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان در صورت تمایل می توانند در روزهای اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

وی افزود: تعداد ۸۲۳ هزار و ۵۴۲ نفر تاکنون در کنکور سراسری ۹۵ ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر در کنکور ثبت نام نکرده اند، این امکان فراهم شده است که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و در صورت واجد شرایط بودن، تسبت به ثبت نام در کنکور ۹۵ اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند و یا افرادی که تازه مایل به ثبت نام هستند، باید برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام جدید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: کنکور سراسری ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.