شناسهٔ خبر: 43197 - سرویس دیگر رسانه ها

درخواست پروانه نمایش «نقطه کور»

مهدی گلستانه با اشاره به فیلم «نقطه کور» که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و زمان اکران آن بیان کرد: دریافت پروانه نمایش این فیلم به روزهای پایانی سال ۹۴ خورد و هنوز پروانه نمایش صادر نشده است.

 

گفتگو با مهدی گلستانه کارگردان

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی گلستانه با اشاره به فیلم «نقطه کور» که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و زمان اکران آن بیان کرد: دریافت پروانه نمایش این فیلم به روزهای پایانی سال ۹۴ خورد و هنوز پروانه نمایش صادر نشده است.

 

وی ادامه داد: فکر می کنم صدور پروانه نمایش تا پایان فروردین ماه به نتیجه برسد و مبنای ما برای اکرانِ فیلم اواسط تابستان است.

کارگردان فیلم «نقطه کور» به فعالیت برای ساخت یک اثر سینمایی دیگر اشاره کرد و توضیح داد: به زودی درخواست پروانه ساخت یک فلیم سینمایی بلند را خواهم داد. طرح این فیلم که فعلا «تشویش» نام دارد از خودم بود و یک تیم نویسنده مشغول نگارش فیلمنامه هستند.

وی با اشاره به موضوع این فیلم که برای جوانان ساخته می شود، یادآور شد: در این فیلم از بازیگران تازه کار و در حدود ۲۱ سال استفاده می شود و چون در سن و سال مورد نظر بازیگر نداریم احتمالا به زودی فراخوانی برای تست بازیگری می‌دهیم. «تشویش» به دغدغه های اجتماعی جوانان می پردازند و من خواستم بعد از «نقطه کور» که بحران هایی را در بزرگسالی نشان می دهد در نقطه مقابل، جوانان را هم ببینم و حالا مشکلات نوجوانانی که می خواهند بعد از کنکور و در ابتدای جوانی وارد اجتماع شوند، بررسی کنم.

این کارگردان درباره اینکه در معضلات مورد نظرش ازدواج چقدر نقش دارد، اظهار کرد: رنج سنی شخصیت های این فیلم پایین تر از ازدواج است و نسل امروز دغدغه های دیگری دارند که درگیر آنها هستند مثلا شتاب برای موفق شدن و یک شبه ثروتمند شدن از جمله این مسایل است.

گلستانه در پایان عنوان کرد: فکر می کنم فیلمنامه این اثر سینمایی تا دو هفته آینده برای دریافت پروانه ساخت آماده شود.