شناسهٔ خبر: 43484 - سرویس دیگر رسانه ها

سیدمحمد بهشتی مشاور هنری نمایشگاه کتاب تهران شد/ آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانش‌آموزی از روزهای آینده

سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با صدور حکمی سیدمحمد بهشتی را به عنوان مشاور هنری این دوره از نمایشگاه کتاب تهران منصوب کرد.

 

 

سیدمحمد بهشتی مشاور هنری نمایشگاه کتاب تهران شد/ آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانش‌آموزی از روزهای آینده

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در متن این حکم آمده است:
 
نظر به مصوبه شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در تأکید بر ابعاد بصری و هنری این رخداد بزرگ در حوزه نشر و فرهنگ و با عنایت به بهره‌مندی جنابعالی از تخصص، ذوق هنری و تجارب مفید و ارزشمند فرهنگی ـ هنری به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور هنری» بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید.
 
امید است با اتکا به تجربه ارزشمند جنابعالی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشورمان امکان برگزاری نمایشگاه مطلوب بیش‌از‌پیش فراهم آید.
 
آغاز ثبت‌نام بُن دانش‌آموزی خرید کتاب در روزهای آينده

با تسهیلات اختصاص یافته توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین‌بار در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یارانه خرید کتاب به دانش‌آموزان تعلق خواهد گرفت.

ارزش این بُن‌کارت‌های خرید کتاب به مبلغ 50 هزار تومان خواهد بود که 75 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 25 درصد باقی‌مانده نیز از سوی دانش‌آموزان تأمین خواهد شد.

ثبت‌نام و مدیریت ارائه بُن کتاب دانش‌آموزان توسط خانه کتاب انجام می‌شود و این بُن‌کارت‌ها صرفاً در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهند بود. اطلاعات تکمیلی درباره نحوه و شرایط ثبت‌نام به‌زودی اعلام می‌شود.
 
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، روبه روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.