شناسهٔ خبر: 43877 - سرویس دیگر رسانه ها

«کتاب» پرفروش‌ شد/ رونمایی از اپلیکیشن فاضل نظری

سوره مهر همزمان با پیشتازی تازه‌ترین کتاب فاضل نظری در فروش، اپلیکیشن این شاعر را نیز در نمایشگاه کتاب رونمایی کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  انتشارات سوره مهر که در نمایشگاه کتاب امسال برای پنجمین نوبت به عنوان ناشر برگزیده کشور انتخاب شد، پرفروش‌ترین کتاب‌های خود در سه روز نخست نمایشگاه را اعلام کرد.

بر این اساس مجموعه شعر «کتاب» سروده فاصل نظری با فروش بیش از ۱۵۰۰ نسخه در صدر پرفروش‌های این ناشر در نمایشگاه امسال است. پس از این کتاب آثاری چون دختر شینا، ضد، گریه‌ها، آن‌ها، ایما، آن ۲۳ نفر، اقلیت، پایی که جا ماند و دا نیز در رتبه‌های بعدی پرفروش‌های این ناشر قرار دارند.

سوره مهر همچنین امسال برای نخستین بار اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط خود برای دو شاعر شامل فاضل نظری و ناصر فیض را در نمایشگاه کتاب در معرض دید و بهره‌برداری گذاشته است.

در این اپلیکیشن‌ها زندگی‌نامه شاعر، گالری تصاویر وی و نیز متن تمامی آثار منتشر شده توسط او برای مخاطبان قابل استفاده است.

همچنین سوره مهر امکان استفاده از سیستم واقعیت افزوده برای کتاب جدید حبیب احمدزاده با عنوان «گفتگو با سایه» نیز مهیا کرده است. این ناشر همچنین ۴ عنوان کتاب صوتی از تولیدات خود را با عنوان آن ۲۳ نفر، دختر شینا، فرنگیس، پنجره‌های تشنه و گرگ سالی را نیز به نمایشگاه کتاب آورده است

در حوزه کتاب‌های تعاملی نیز دو اثر  و در حوزه کتاب‌های چند رسانه‌ای ۲۰ اثر از این ناشر در نمایشگاه کتاب ارائه شده است.