شناسهٔ خبر: 44110 - سرویس دیگر رسانه ها

تبدیل حکم ۲۶ سرپرست واحد و مرکز دانشگاه آزاد به ریاست

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد از تبدیل وضعیت ۲۶ سرپرست واحد و مرکز این دانشگاه به ریاست خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ احمد دانیالی گفت: سرپرستان واحد و مراکز این دانشگاه که حکام ریاست آنها صادر شده از این پس مسئولیت بیشتری خواهند داشت و مورد ارزیابی بیشتری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی تبدیل احکام سرپرستی روسای مراکز استان ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و بررسی روسای واحدها و مراکز در هیات امنای استانی مطرح می شود.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد با بیان اینکه فعالیت های سرپرستان واحدها و مراکز براساس جدول ارزیابی امتیاز دهی می شود، گفت: بر این اساس پس از تصویب شورای انتصابات، سرپرستان واحدها و مراکز مشغول به کار شده و حداقل ۶ ماه پس از شروع به کار، براساس جدول ارزیابی و همچنین پیشرفت آموزشی و اجرایی برای تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار می گیرند.

دانیالی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی های انجام شده و در صورت کسب امتیاز لازم، سرپرستان به هیات امنای استان معرفی می شوند و درصورت تایید در هیات امنا تبدیل احکام ریاست آنها به امضا ریاست دانشگاه می رسد.

وی از صدور ۲۶ حکم تبدیل سرپرستان واحدها و مراکز به ریاست خبر داد و گفت: در جلسه روز گذشته این احکام پس از تایید هیات امنای استان و ارزیابی شورای انتصابات و در نهایت تایید رئیس دانشگاه صادر شد.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد تاکید کرد: ۲۶ واحد و مرکزی که حکم تبدیل سرپرستی به ریاست آنها صادر شده شامل واحد فردوس، طبس، قائنات، خمینی شهر، دهاقان، تیران، کاشان، شهرضا، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، اندیمشک، لاهیجان، صومعه سرا، فومن و شفت، رودهن، علوم دارویی، ایرانشهر، زابل، زرقان، کازرون، فسا، لامرد، ارسنجان، داراب و سروستان است.

دانیالی گفت: سرپرستانی شرایط مطلوب را بدست نیاورده اند مجدد مورد ارزیابی و در جلسات بعدی مجددا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورتیکه در مدت زمان مشخص شده نتوانند به امتیاز مطلوب دست یابند در خصوص سرپرستی آنان تجدید نظر خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارزیابی روسای واحدها و مراکز این دانشگاه متوقف نخواهد شد.