شناسهٔ خبر: 45015 - سرویس دیگر رسانه ها

جزئیات تبدیل سالنهای دانشگاه آزاد به سینما

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: موضوع اجرای تفاهم نامه این دانشگاه با وزارت ارشاد مبنی بر ایجاد سالن های این دانشگاه به سالن سینما منتفی نشده و این تفاهم نامه اجرایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طه هاشمی گفت: برخی افراد از همکاری دانشگاه آزاد و وزارت ارشاد درخصوص ایجاد سالن های نمایش با استفاده از ظرفیت سالن های همایش دانشگاه آزاد اظهار نگرانی کردند اما اجرای این تفاهم نامه موجب می شود تا اوقات فراغت مناسب برای جوانان در کشور ایجاد شود.

وی افزود: در برخی از شهرهای کشور هیچ سالن نمایشی وجود ندارد بنابراین با اجرای این تفاهم نامه می توان از ظرفیت سالن های همایش واحدهای دانشگاه آزاد استفاده کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در راستای تفاهم نامه وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد قرار است سالن های همایش این دانشگاه با همکاری وزارت ارشاد تجهیز شود.

هاشمی اضافه کرد: در فاز اول این تفاهم نامه سالن های دانشگاه آزاد در شهرهایی که هیچ سالن نمایشی وجود ندارد تجهیز می شوند.

وی عنوان کرد: قرار است در این فاز حدود ۴۰ سالن تجهیز شوند که برخی واحدها آمادگی خود را اعلام کردند و سالن هایی درحال تجهیز است.