شناسهٔ خبر: 45083 - سرویس دیگر رسانه ها

ورود دانشگاه آزاد به حوزه گردشگری/ خوابگاه محل اسکان گردشگران شد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه به حوزه گردشگری علمی و فرهنگی وارد شده و درحال طراحی سایت گردشگری دانشگاه هستیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طه هاشمی گفت: در قالب اجرای طرح های ماندگار فرهنگی قرار است دانشگاه به عرصه گردشگری نیز وارد شود و از ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه برای اسکان گردشگان در مناطق مختلف کشور استفاده می شود.

وی افزود: تمامی اطلاعات مربوط به ظرفیت ها و امکانات گردشگری این دانشگاه در سایت گردشگری بارگذاری خواهد شد و افراد با مراجعه به این سایت می توانند از امکانات دانشگاه آزاد مطلع شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد: باتوجه به اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد به صورت بومی گزینی است بنابراین ظرفیت فیزیکی خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه می تواند به مراکز اقامتی توریست پذیر تبدیل شوند.

طه هاشمی خاطرنشان کرد: ورود این دانشگاه به حوزه گردشگری در قالب طرح های ماندگار عمرانی انجام می شود.

وی با اشاره به طرح های ماندگار نهادی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح ۹۰۰ کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی در دانشگاه راه اندازی شده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد: از دیگر طرح های ماندگار فرهنگی این دانشگاه فعالیت در حوزه های برگزاری جشنواره و همایش در حوزه های مختلف از جمله حوزه سبک زندگی و اجرای سند راهبردی و توسعه زبان فارسی است.