شناسهٔ خبر: 45876 - سرویس دیگر رسانه ها

کارگاه آموزشی روش تحقیق تخصصی (تاریخی) برگزار می شود

کارگاه آموزشی روش تحقیق تخصصی (تاریخی) با ارائه احمدپاکتچی عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.

پاکتچی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر ؛ کارگاه آموزشی روش تحقیق تخصصی (تاریخی) با همکاری پژوهشکده مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

مدرس این کارگاه احمد پاکتچی، عضو هئیت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و روش های گوناگون پژوهش کیفی در حوزه علوم انسانی وبومی سازی آنها، روش تحلیلی، تاریخی و تطبیقی، بیان مبانی نظری و مصداق یابی در فضای کارگاهی از جمله سرفصل های این کارگاه آموزشی است.

هدف از برگزاری کارگاه روش تحقیق تخصصی (تاریخی) ایجاد و توسعه روش شناختی در حیطه مطالعات قرآنی، پاسخی به انتظارات عصر از نصوص دینی و عالمان دین، تبیین ابعاد مختلف نیازهای  زندگی امروز با بهره گیری پیشینه از قرآن کریم است.

شایان ذکراست این کارگاه مخصوص اعضای هئیت علمی دانشجویان مقطع دکتری است و به شرکت کنندگان آن گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد. این کارگاه درروز شنبه ۱۳شهریورماه طی یک جلسه چهار ساعته برگزار می شود. ساعت برگزاری آن ۹ تا۱۳ است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کارگاه ها می توانند به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه کنند.