شناسهٔ خبر: 47000 - سرویس دیگر رسانه ها

نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی به مصلی می‌رود

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی در ایام بیست و چهارمین هفته کتاب از ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه در مصلای تهران برپا می‌شود.

به  گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ این رویداد فرهنگی همزمان و همجوار با اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب  در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود که این همزمانی به هم‌افزایی تجربیات و افزایش تعاملات در زمینه فروش و توزیع کتاب‌های داخلی و خارجی بین فعالان این عرصه خواهد انجامید.

همه آثار راه‌یافته به چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی کتاب‌های اورژینال (اصیل) خواهند بود که  از سال ۲۰۱۳ به بعد منتشر شده‌اند و هیچ‌گونه کتاب اصطلاحاً‌ افست یا  منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی عرضه نمی‌شود. این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، کتاب‌های ارائه‌شده با تخفیفی  حداقل ۱۰ درصدی  تا ۷۰ درصدی عرضه می‌شوند.

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط  چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان  و بن‌کارت از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از ساعات ۱۰ تا ۱۸ برپا خواهد بود.

ثبت نام در این نمایشگاه آغاز  شده و اطلاعات کتاب‌های شرکت‌کنندگان، در سایت نمایشگاه  www.anjomannasheran.com در آستانه بارگذاری است که این اطلاعات به مرور تکمیل می‌شود.

انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‌شود.