شناسهٔ خبر: 47191 - سرویس دیگر رسانه ها

داستان «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» واقعی است/ پیش‌تولید یک فیلم

محمدعلی سجادی قصد دارد فیلم ویدیویی «طلاقم بده به خاطر گربه ها» را برگرفته از یک داستان واقعی بسازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدعلی سجادی کارگردان سینما با اشاره به دریافت پروانه ساخت فیلم ویدیویی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» گفت: این فیلم در واقع یک اثر سینمایی است، اما به دلیل آنکه موضوع خاصی را به تصویر می کشد تصمیم گرفتم پروانه ویدیویی برای آن دریافت کنم. داستان این فیلم از دل یک پژوهش در آمد و فیلمنامه هم اواخر دهه ۸۰ نوشته شد.

وی ادامه داد: چندی پیش نمایشگاهی با نام «زن، انار، گربه» برگزار کرده بودم که این فیلمنامه و یک رمان از دل این نمایشگاه نقاشی درآمده است. در این سال ها بارها اعلام کرده ام که می خواهم این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرم، چراکه داستان آن برگرفته از یک داستان واقعی است.

کارگردان فیلم «تمرین برای اجرا» توضیح داد: البته در حال حاضر به دنبال ساخت یک فیلم دیگر هستم و پیش‌تولید آن را آغاز کرده ام و بعد از پایان فیلمبرداری این اثر که به زودی اطلاعات آن را ارائه می دهم، ساخت «طلاقم بده به خاطر گربه ها» را آغاز می کنم.

سجادی در پایان گفت: البته این را باید بگویم که می توانم در آینده برای این فیلم درخواست پروانه سینمایی ارائه دهم، اما در حال حاضر ترجیح می دهم این فیلم را با پروانه ویدیویی جلوی دوربین ببرم تا بعد از ساخت تصمیم نهایی را برای آن بگیرم.