شناسهٔ خبر: 48410 - سرویس دیگر رسانه ها

نشست‌های کتابخوان دانشگاهی و حوزوی فردا افتتاح می شوند

مراسم افتتاحیه نشست های کتابخوان دانشگاهی و حوزوی فردا دوشنبه ۱۸ بهمن در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مراسم افتتاحیه نشست‌های کتابخوان دانشگاهی و حوزوی، با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان فردا دوشنبه ۱۸ بهمن برگزار می شود و در آن، عبدالمطهر محمدخانی رییس فرهنگسرای انقلاب و سردبیر نشریه خط حزب الله، محمد علی الفت پور پژوهشگر ونویسنده، حامد رشاد نویسنده و عضو پژوهشگر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و محسن کاظمی نویسنده کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی(دباغ) به معرفی کتاب های مورد نظرشان می پردازند.

نشست‌های کتابخوان دانشگاهی و حوزوی، قراری است برای  علاقمندان کتاب، تا در آن کتاب مورد علاقه‌شان را به اشتراک یکدیگر بگذارند.

این برنامه ها که با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می شود، در مجموع ۱۵۰ نشست خواهد بود که فاز نخست آن از نیمه بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت. این نشست ها در سراسر کشور و در سالن‌های اجتماعات دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار می شود و در آن یک استاد و ۵ دانشجو کتاب‌های مورد علاقه خود را در مدت ۱۰ دقیقه به اشتراک سایرین می گذارند.

برنامه افتتاحیه این نشست‌ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، اساتید و دانشجویان فردا دوشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل تالار شماره دو علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم از سال ها مجاهدت زنده یاد مرضیه حدیدچی به عنوان نمونه زن مبارز انقلابی تقدیر به عمل خواهد آمد.