شناسهٔ خبر: 49080 - سرویس دیگر رسانه ها

عنوان کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه کتاب تهران تصویب شد

شورای برنامه‌ریزی کمیته فعالیت‌های علمی فرهنگی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان‌ کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه را اعلام کرد.

عنوان کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه کتاب تهران تصویب شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ عنوان‌ کارگاه‌های آموزشی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه امروز کمیته فعالیت‌های علمی فرهنگی مصوب شد.

«مهارت‌های نگارش کتاب و راهکارهای کاهش سرقت علمی و ادبی»، «ویرایش در صنعت نشر»، «ارزیابی کتاب پیش از انتشار»، «نقش مواد و چاپ در بازار نشر» و «فلسفه برای کودکان» از جمله عنوان‌های مصوب است.

«اصول و مبانی راه‌اندازی نشر نوپا (استارت آپ نشر)»، «قوانین و قراردادها و سازوکارهای حقوقی»، «ویرایش در صنعت نشر»، «تبیین مباحث بیمه‌ای در صنعت نشر»، «مهارت‌های فروش کتاب و ارتباط با مشتری»، «نشر الکترونیک»، «تبیین مباحث مالیاتی در صنعت نشر»، همچنین «مبانی بازاریابی و برندسازی در صنعت نشر» و «بکارگیری نرم‌افزارهای مربوط به رهبری بازار در صنعت نشر» از دیگر عنوان‌هایی است که برای کارگاه‌های آموزشی تصویب شده است.

شورای برنامه‌ریزی کمیته علمی و فرهنگی با حضور کارشناسان ذی‌ربط، چگونگی مراحل اداره «پاتوق اهل قلم» را بررسی کرد؛ علاوه بر این در این جلسه بر شناسایی راهکارهای اجرایی ارتقاء کیفی فضای «پاتوق اهل قلم» و استقبال از مهمانان مطرح و بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای برطرف شدن مشکلات احتمالی تأکید شد.
 
سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در «شهر آفتاب» برگزار می‌شود.