شناسهٔ خبر: 50442 - سرویس دیگر رسانه ها

جواد طباطبایی در مشهد سخنرانی می کند

سخنرانی طباطبایی با موضوع «پرسش و آموزش از خرد ایرانشهری» از سوی کمیته علمی نشست های اندیشه ایرانشهری ۲۱ تیر ۱۳۹۶ در مشهد برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برای تبیین مبانی و مفاهیم مقوم خرد و آداب ایرانشهری و گفتگو درباره پیوندگاه های جغرافیایی و تاریخی آن و اندیشیدن درباره راه های از زیر خاکستر به درآوردن آن آتش تابان، نشست هایی تخصصی را برنامه ریزی و ابتدا در تهران و سپس در شهرهای گوناگون ایران اجرا کرده است. در ادامه آن برنامه ها، رشته ای از این نشست ها در تابستان سال ۱۳۹۶ در مشهد، به مدیریت موسسه آموزش عالی اقبال برگزار خواهد شد.

در همین راستا سخنرانی جواد طباطبایی با موضوع محوری «پرسش و آموزش از خرد ایرانشهری» با هدف ورود به نظام فکری اندیشه ایرانشهری از سوی موسسه آموزش عالی اقبال و کمیته علمی نشست های اندیشه ایرانشهری، چهارشنبه مورخه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ در مشهد برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جلسه سخنرانی که در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری برگزار می شود به خیابان سرافرازان نهم واقع در بلوار سرافرازان مراجعه کنند.