شناسهٔ خبر: 50929 - سرویس دیگر رسانه ها

دلایل انتخاب هنرمندان به عنوان سفیران صنایع دستی

حجت اله مرادخانی درباره انتخاب ساره بیات به عنوان سفیر صنایع دستی گفت:بازیگران سینما و تلویزیون می توانند نقش مهم و موثری در معرفی صنایع دستی به مردم داشته باشند.

حجت مرادخانی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت اله مرادخانیضمن اعلام این خبر و با اشاره به دلایل انتخاب ساره بیات به عنوان سفیر صنایع دستی گفت: بازیگران سینما و تلویزیون می توانند نقش مهم و موثری در معرفی صنایع دستی به مردم داشته باشند؛ به همین خاطر ما تعدادی از بازیگران که هم تا حدی موضوع را می شناختند و هم از حواشی به دور بودند بررسی و در نهایت خانم ساره بیات را به عنوان سفیر انتخاب کردیم.

مشاور معاونت صنایع دستی کشور در ادامه بیان کرد: تحصیلات ساره بیات در زمینه طراحی فرش است؛ از سوی دیگر در حوزه طراحی پارچه و لباس هم فعالیت می کند و با کلیت صنایع دستی آشناست و می تواند موجبات بیشتر آشنایی مردم با صنایع دستی را فراهم آورد.

مرادخانی، گفتمان سازی را از کارهای مهم سفیر صنایع دستی برشمرد و گفت: برجسته تر کردن صنایع دستی و معرفی بیشتر و بهتر آن به مردم، دعوت از مخاطب برای حمایت از این فرآورده ها و گفتمان سازی در این زمینه از جمله مهم ترین اقداماتی است که سفیر صنایع دستی باید انجام دهد.